Perang menentang musuh negara bermula !

10Apr10

hari ini gua dah azam nak lawan betul2 musuh negara kita ni. gua dah tak tahan tengok diorang kacau negara kita.

hari tu depa kata kat pejabat pm ada israel.sekarang di pdrm pun ada.

apa ke jadah diorang nak buat kat negara kita ni ?

gua benci betul.

gua akan lawan sampai mampus semua makhluk perosak tu.

gua berjanji agama gua akan dipertahankan.bangsa gua akan dinobatkan.

dan hak agama dan bangsa lain akan dijamin mengikut perlembagaan.

gua dah panas hati dan gua akan terus menerus berjuang dan berpakat dengan sapa saja yg gua rasa ok.

gua tak akan mengaku kalah dan akan lawan habisa2an

dengan nama Allah gua lancarkan perang ini demi anak cucu gua..

insya Allah harap gua berjaya. bro bro kjat luar minta support..

takbir allahu Akbar

Advertisements


No Responses Yet to “Perang menentang musuh negara bermula !”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: